Descrierea postului

Color Metal logo

 

COLOR METAL este o companie cu peste 70 de angajați, care de la an la an a crescut constant volumul vânzărilor și cota de piață.

Suntem unul dintre principalii distribuitori de semifabricate din metale neferoase (aluminiu, cupru, alamă, bronz și titan-zinc) din România. Echipa noastră este tânără, dinamică, profesionistă și dedicată misiunii de a ne îmbunătăți statutul creat de furnizor de bază pentru piața în care activăm.

Încurajăm si apreciem spiritul de initiativă, seriozitatea, originalitatea și munca în echipă.

Organizăm traininguri si team building-uri în scopul dezvoltării profesionale individuale și pentru a crea relații cât mai strânse între membrii echipei.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care oferă clienţilor servicii de calitate şi profesionalism, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta.

În prezent am creat un post pentru sucursala din Mogoșoaia, de Asistent Manager Vânzări.

Atribuții:

La Color Metal un Asistent Manager Vanzari are urmatoarele responsabilitati:

  • Asigură suport pentru managerul zonal de vânzări: centralizează cererile de ofertă venite din partea clienților, potențialilor clienți și oferă suport în întocmirea în timp util a ofertelor de preț;
  • Asigură recepționarea și direcționarea apelurilor telefonice și a corespondenței (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicațiilor managerului;
  • Actualizează permanent baza de date și menține relația cu clienții echipei;
  • Asigură comunicare inter-departamente din cadrul companiei, în concordanță cu procedurile și regulamentul intern;
  • Participă la sedințele și/sau team-building-urile trimestriale;

Cerințe:

Candidatul ideal la postul de Asistent Manager Vânzări:

  • Experiență într-unul din domeniile: vânzări, suport clienți, comerț;
  • Studii medii sau superioare;
  • Cunoștințe medii de limba engleză;
  • Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel), Internet;
  • Bune abilități de comunicare și lucru în echipă, flexibilitate, atitudine pozitivă;
  • Persoană onestă, organizată, riguroasă, cu spirit de răspundere;
  • Abilitate de a învăța lucruri noi;
  • Rapiditate în acțiune și putere de concentrare pentru îndeplinirea sarcinilor curente;
  • Atenție la detalii.

Beneficii oferite:

  • Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonuri de masă + bonusuri corelate cu performanțele echipei);
  • Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu modern;
  • Transport asigurat cel puțin parțial;
  • Telefon de serviciu.
  • Laptop

 

Detalii: BestJobs

Persoana de contact:

Lucian Grumeza

Director Sucursala București

mob:   +40-747.282.793